(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 739.18 inkl. moms
kr. 739.18 inkl. moms
Anslået leveringstid - Tirsdag 7 Maj - Fredag 10 Maj
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

UltraGrip 9

Enestående ydelse under selv de barskeste vinterforhold

  • Fremragende bremseafstand på sne
  • Hydrodynamiske riller modvirker aktivt akvaplaning
  • Optimerede slidbaneindikatorer

 

Dæk i aktion

 

Hvorfor vælge dette dæk

Pålidelig opbremsning og manøvrering i sne

Oplev en kortere bremselængde og enestående ydelse i vinterføre med Goodyears 3D BIS Technology®.

Forbedret slidbaneslitage

Dette skyldes Tread Optimal Performance-teknologien.

Fantastisk modstandsdygtighed over for akvaplaning

Dækket skiller sig hurtigt af med vand, takket være de hydrodynamiske riller i slidbanen, som reducerer risikoen for akvaplaning og hjælper dig med at opretholde et fantastisk vejgreb i glatføre.

 

Test resultater











EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear UltraGrip 9 165/65R15 81T 3PMSF
C B 71dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: