(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 726.74 inkl. moms
kr. 726.74 inkl. moms
Anslået leveringstid - Torsdag 4 April - Fredag 5 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

A smooth summer tyre that guarantees comfortable rides under any driving conditions

A summer tyre for small and medium-sized vehicles, the Optimo K415 allows you to drive wet roads in greater comfort and safety with specially designed patterns and HSG technology applied.

 

Features

  • Wide centre rib

    For superior handling and shorter braking distances.



  • Lateral shoulder grooves

    Designed to improve handling on dry roads and reduce any decline in performance under rainy conditions.



  • 4-channel drainage

    The optimal width and positioning of the four channel grooves ensure safety on wet roads.



  • Shoulder rib block

    Minimises vibrations for greater ride comfort and more precise handling.

 

Tyre Structure

  • Jointless cap ply

    Improving uniformity for a smooth ride and higher durability.

  • Wide, high-tensile steel belts

    Enhancing tread strength for a more direct steering response and less wear.

  • Jointless bead wire & high tensile modulus bead filler

    Improves high speed stability and ride comfort which maximises steering responses and durability.

EU Dæklabel beskrivelse

Hankook Optimo K415 215/55R17 94V
C D 68dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: