(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 861.29 inkl. moms
kr. 861.29 inkl. moms
Anslået leveringstid - Mandag 22 April - Torsdag 25 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

The Ultra High-Performance top seller from Hankook for no-compromise sporty performance

This multiple test winner is a convincing premium tyre for high-performance saloons and sporty vehicles, with top marks for all the relevant safety criteria. The solid profile ribs as well as the optimised distribution of tension within the carcass ensure grip and an outstanding braking performance, without having to sacrafice on necessary comfort.

 

Features

  • Dry & wet handling

    Equalised footprint pressure distribution during cornering is measured by optimally combining high-density nylon reinforced belt and steel belt.



  • Dry & wet braking performance

    Improve brake force by appropriately combining the longitudinal stiffness of the pattern block with that of the footprint.



  • 3D wave & straight groove

    The K107 outperforms the conventional by applying a wide straight groove on the outer edge and by maintaining the optimal footprint shape.

EU Dæklabel beskrivelse

Hankook Ventus S1 evo (K107) 215/35R17 83Y XL
C C 71dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: