(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 1786.41 inkl. moms
kr. 1786.41 inkl. moms
Anslået leveringstid - Ons. 1 Maj - Torsdag 2 Maj
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

Eagle F1 Asymmetric SUV

Alle fordelene ved et ultrahøjtydende dæk, optimeret til luksuriøse SUV'er

  • Høj ydeevne
  • Kurvestyring
  • Gode køreegenskaber i vådt føre og modstandsdygtighed over for akvaplaning
  • Jævn, støjsvag kørsel

 

Hvorfor vælge dette dæk

Høj ydeevne

Oplev den fremragende ydeevne ved kørsel med et dæk, der er designet til at klare vægten af en SUV. Active CornerGrip-teknologien og det avancerede racerdækmateriale er med til at optimere vejgrebet og trækevnen, så du kan nyde kørslen.

Gode køreegenskaber i vådt føre og modstandsdygtighed over for akvaplaning

Slidbanen er designet til optimal kontakt med vejoverfladen, hvilket giver bedre køreegenskaber på våde veje. Det asymmetriske design har en åben slidbanezone, der leder vandet væk og forhindrer akvaplaning.

Kurvestyring

Oplev en forbedret kurvestyring takket være Active CornerGrip-teknologien. Trykket fordeles ensartet ved kurvekørsel med højere hastigheder, hvilket giver optimal vejkontakt, når du har mest brug for det.

Jævn, støjsvag kørsel

Slidbanemønstret er designet til at mindske støjen og give en mere støjsvag og komfortabel kørsel.

EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 275/45R21 110W FP XL SUV
C C 73dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: