(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 1169.25 inkl. moms
kr. 1169.25 inkl. moms
Anslået leveringstid - Tirsdag 2 April - Fredag 5 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

Cargo UltraGrip 2

Et hårdtarbejdende dæk, som holder din varevogn i gang hele vinteren

  • Fremragende vejgreb på vinterveje
  • Støjsvag, komfortabel kørsel
  • Mindsket risiko for akvaplaning
  • Kan klare transport af tunge laster

 

Hvorfor vælge dette dæk

Fremragende vejgreb på vinterveje

Oplev sikkert vejgreb med en slidbane med ekstra bidende kanter til is og sne. Gummiblandingen til vintervejr forbliver elastisk i koldt vejr, hvilket forbedrer bremseevnen. Cargo UltraGrip 2 kan forsynes med pigge til mere ekstremt vintervejr.

Støjsvag, komfortabel kørsel

Det støjreducerende slidbanemønster på Cargo UltraGrip 2 gør kørslen mere støjsvag og komfortabel..

Mindsket risiko for akvaplaning

De retningsbestemte slidbaneriller leder hurtigt vandet væk og mindsker risikoen for akvaplaning på regnvåde og sjappede veje.

Transport af meget tunge læs

Cargo UltraGrip 2 består af en karkasse af stål, der er baseret på Unitsteel-teknologien, som gør det muligt at køre med endnu tungere læs.

EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear Cargo UltraGrip 2 215/65R15C 104/102T 6PR 3PMSF
D C 72dB C2

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: