(Leveres uden fælg)

kr. 638.08 inkl. moms
kr. 638.08 inkl. moms
Anslået leveringstid - Mandag 27 Sep. - Fredag 1 Okt.
Gratis levering
Loading...

Produkt beskrivelse

The new champion of performance tyres

The Ventus V12 evo is a new ultra-high performance tyre that combines superb control and braking performance, providing an unrivaled comfort during high-speed driving.

 

Features

  • 3D effect on block edge

    Diverse angles of the block edge result in a sophisticated design with a three-dimensional effect. Ground contact pressure is evenly distributed for optimal handling and braking.



  • Solid centre rib block

    The solid rib block in the centre enhances braking performance. It also ensures optimal ground contact pressure and control response at high speeds for excellent handling.



  • Efficient water drainage

    Wide linear grooves and an aggressive Y-shape pattern design effectively channels water away from the tyre.

 

Tyre Structure

  • High-density nylon full cover

    Optimised structure featuring a high-density nylon belt leads to even distribution of ground contact pressure during cornering.

EU Dæklabel beskrivelse

Hankook Ventus V12 evo (K110) 205/45R17 84V
E B 69dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 993 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: