(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 1183.40 inkl. moms
kr. 1183.40 inkl. moms
Anslået leveringstid - Torsdag 4 April - Fredag 5 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

Eagle F1 Asymmetric 2

Ultrahøjtydende dæk, der sikrer kortere bremselængde, når det er mest vigtigt

  • Kortere bremselængde i vådt og tørt føre
  • Højtydende køreegenskaber
  • Bedre brændstoføkonomi

 

Hvorfor vælge dette dæk

Kortere bremselængde på våde og tørre veje

Stands sikkert, når det er et spørgsmål om splitsekunder - takket være ActiveBraking-teknologien, som øger dækkets kontakt med vejen, mens du bremser. I test i forhold til førende konkurrenter viste Eagle F1 Asymmetric 2 en tre meter kortere bremselængde på våde veje og to meter kortere på tørre veje.



Højtydende køreegenskaber

Få mere ud af din højtydende bil. Den avancerede silicablanding giver et forbedret vejgreb og sikre køreegenskaber på våde og tørre veje. Den stive karkassestruktur giver øget styrepræcision ved kørsel med høj hastighed. For nyligt valgt som fabriksmonteret dæk til den nye Mercedes-Benz CLS.

Bedre brændstoføkonomi

Goodyears brændstofbesparende teknologi bidrager til at reducere brændstofomkostninger og CO2 udledning. Letvægtskonstruktionen betyder, at dækket skal bruge mindre energi til at rulle samtidigt med, at silicablandingen reducerer varmeudviklingen.

 

Test resultater

EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/50R18 101W XL FO1
C A 72dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: