(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 1621.63 -4%
kr. 1556.76 inkl. moms*
kr. 1556.76 inkl. moms
Anslået leveringstid - Mandag 1 April - Torsdag 4 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Dækket med nye egenskaber giver kortere bremselængde i vådt og tørt føre, så det er dig, der har styringen og kan nyde turen

  • Kortere bremselængde på våde og tørre veje
  • Forbedret vejgreb giver hurtig reaktion og kontrol
  • Anvendes af førende bilproducenter

 
Dæk i aktion



 

Hvorfor vælge dette dæk

Styrepræcision og holdbarhed

Ny teknologi med forstærket konstruktion giver en stærkere og lettere konstruktion, og det forbedrer styreegenskaberne, kurveegenskaberne, slidbanens holdbarhed og brændstoføkonomien.

Vejgreb ved opbremsning og styring

Det nye Grip Booster-materiale, der bruges i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstillet med lim med hærder, der forbedrer klæbeevnen mod underlaget. Det giver et bedre vejgreb ved opbremsning og styring i vådt og tørt føre

Kortere bremselængde på våde og tørre veje

Aktiv bremseteknologi forbedrer kontaktfladen og vejgrebet, når du bremser. Den forbedrede kontakt med underlaget giver dig kortere bremselængde i vådt og tørt føre.


 

















 

EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 275/40R19 105Y XL MFS MGT BSW
B B 72dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: