(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 2405.63 -4%
kr. 2309.40 inkl. moms*
kr. 2309.40 inkl. moms
Anslået leveringstid - Ons. 3 April - Torsdag 4 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

SP SPORT MAXX GT 600

Enestående vejgreb og køreegenskaber, til højtydende sportsvogne

  • Forbedret vejgreb i vådt og tørt føre
  • Præcise køreegenskaber ved høj hastighed
  • Høj modstandsdygtighed over for akvaplaning
  • Forbedret kørekomfort

 

VIGTIGE FORDELE

FORBEDRET VEJGREB I VÅDT OG TØRT FØRE

SP Sport Maxx GT 600 har et fremragende vejgreb i vådt og tørt føre og opfylder dermed de høje krav til sportskørsel. Der er anvendt silica for at sikre, at dækket forbliver elastisk på regnvådt underlag. Carbon-partikler i slidbaneblandingen er med til at sikre et godt vejgreb i tørt føre, hvilket også forbedrer bremse- og accelerationsevnen.

PRÆCISE KØREEGENSKABER VED HØJ HASTIGHED

Få maksimal køreglæde ved kørsel med høj hastighed. Slidbanen har store skulderblokke og ubrudte midterribber for at sikre præcis kurvekørsel og styring.

HØJ MODSTANDSDYGTIGHED OVER FOR AKVAPLANING

Lige midterriller optimerer bortledningen af vand og giver sikker kørsel under vejrforhold med kraftig regn.

KØREKOMFORT

Dunlops Jointless Band-teknologi sikrer, at dækkets form ikke ændres ved høj hastighed; det giver en mere jævn kørsel og forbedrer også styrekontrollen.

 

TEKNOLOGIER

BÆLTE UDEN SAMLINGER (JLB)

En hybridbeklædningsteknologi, der reducerer omkredsdeformation ved høje hastigheder.Fordele Fremragende stabilitet ved høje hastigheder; jævnt og ensartet slid.

RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Med Dunlop RunOnFlat Technology er det muligt at fortsætte kørslen op til 80 km efter en punktering. RunOnFlat-dæk benytter forstærkede sider, der gør at dækket bevarer sin mobilitet, selv efter et komplet tab af lufttryk.Sikkerhedsbemærkning Dunlop RunOnFlat-dæk må kun monteres på biler, der er designet til run flat-dæk og er udstyret med et fungerende advarselssystem til tryktab, f.eks. Dunlop WARNAIR. En maksimal distance på 80 km og en maksimal hastighed på 80 km/t må ikke overskrides. Se bilens manual, da producentens råd til en specifik model kan variere.

EU Dæklabel beskrivelse

Dunlop SP Sport Maxx GT 600 255/40R20 101Y XL DSST MFS BSW
D A 70dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: