(Leveres uden fælg)

kr. 393.30 inkl. moms
kr. 393.30 inkl. moms
Anslået leveringstid - Ons. 28 April - Tirsdag 4 Maj
Gratis levering
Loading...

Produkt beskrivelse

Just one, whatever the weather

A reliable performance 365 days a year without changing tyres – this was the aim of developing the Hankook Kinergy 4S2. The tyre compound, which has a high share of natural raw materials, guarantees high grip even at low temperatures, while the extra-wide grooves disperse water and slush efficiently to the sides. Yet even when the summer heat makes demands on the tyre, it impresses with short braking distances due to the solid block structure. The performance package of the Kinergy 4S2 is rounded off by a low rolling noise due to the zigzag pattern in the centre of the tread.

 

Features

Wide lateral grooves

Improved drainage performance with wide, high angled grooves.

Concave tie-bar

By 4 % improved block stiffness provides better handling performance.

Serrated edge groove

Serrated edge design at the end of the tread block maximises the effects of the block edge and enhances winter driving performance.

Innovative compound

The new generation silica compound is based on natural ingredients.

 

Tyre Structure

High-grip silica compound

Outstanding wet grip as well as reliable grip even at low temperatures

Seamlessly reinforced belt cover

Guarantees high tread rigidity

2 wide steel belt layers

Ensures a long service life in combination with the stable sidewall.

Balanced carcass line made of polyester

Improves the rigidity and resistance of the sidewall.

Use of special bead filler

Stable handling and steering behaviour.

Extremely firm bead core

Improved uniformity and a good fit on the rim.

EU Dæklabel beskrivelse

Hankook Kinergy 4S 2 (H750) 195/65R15 91H
C B 72dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 978 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: