(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 2177.13 -4%
kr. 2090.04 inkl. moms*
kr. 2090.04 inkl. moms
Anslået leveringstid - Tirsdag 2 April - Fredag 5 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

GRANDTREK WT M3

Enestående vejgreb i vintervejr for højtydende SUV'er

  • Suverænt vejgreb i sne
  • Forbedret vejgreb i koldt vejr
  • Høj modstandsdygtighed over for akvaplaning

 

HVORFOR VÆLGE DETTE DÆK

HØJ MODSTANDSDYGTIGHED OVER FOR AKVAPLANING

Det retningsbestemte slidbanemønster med brede riller sørger for hurtig bortledning af vand og mindsker risikoen for akvaplaning på våde og snesjappede veje.

SUVERÆNT VEJGREB I SNE

Grandtrek WT M3 SP giver det forbedrede vejgreb, som din SUV har brug for på snedækkede veje. Det unikke Multi Blade-system har to typer lameller, som fungerer sammen og sikrer, at dækket "bider" fat i sneen, så du kan bevare kontrollen.

FORBEDRET VEJGREB I KOLDT VEJR

Slidbanen på Grandtrek WT M3 SP består af en specialblanding med et højt silicaindhold, der bevarer elasticiteten ved lave temperaturer. Det resulterer i et fastere vejgreb og kortere bremselængder på våde og sne- og isglatte veje.

EU Dæklabel beskrivelse

Dunlop Grandtrek WT M3 265/55R19 109H MO
E C 73dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: