(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 1350.81 inkl. moms
kr. 1350.81 inkl. moms
Anslået leveringstid - Tirsdag 2 April - Fredag 5 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

High-performance tyre for luxury SUV's

A high-performance tyre for premium SUV's. The Dynapro HP2 meets all the conditionsrequired for premium SUV's including excellent wet performance, low noise, rolling resistance and excellent mileage.

 

Features

  • Straight 4-channel waterway

    Resists hydroplaning & aquaplaning performance up.



  • High stiffness centre rib

    Stiff centre tread blocks provide precise steering.



  • Silencer sipes

    Prevents harmonic tread pattern sound.



  • Aqua slant sipes & groove

    Radial direction sipes provide improved handling in wet and dry conditions by locking together for greater rigidity. Lateral grooves provide resistance to hydroplaning.

 

Tyre Structure

  • High loading silica compound

    Dry/wet traction is improved and rolling resistance is lowered.

  • Jointless full cover reinforced belt

    Ideal tread strength.

  • Wide 2 steel belt layer

    Better dry/wet handling.

  • High density polyester carcass

    Better steering & handling response.

  • Strong single strand bead wire

    Better steering and handling response.

EU Dæklabel beskrivelse

Hankook Dynapro HP2 (RA33) 255/50R20 109V XL
C E 69dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: