(Leveres uden fælg!)
Billedet kan afvige fra beskrivelsen

kr. 1104.69 inkl. moms
kr. 1104.69 inkl. moms
Anslået leveringstid - Ons. 3 April - Torsdag 4 April
Gratis levering
!!!Tjek venligst din leveringsadresse i PayPal, før du bekræfter odren!!!
Loading...

Produkt beskrivelse

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Oplev et let, stabilt og højtydende dæk, som giver kortere bremseafstand under våde eller tørre forhold. Nyd, at du trygt kan køre, velvidende at du kan standse hurtigt, når det er nødvendigt.

  • Stærkt greb for nemmere bremsning og styring
  • Problemfri og fast styring selv ved høje hastigheder
  • Kør trygt, og bevar kontrollen med dette dæks kraftige greb

 

Hvorfor vælge dette dæk

Kort bremselængde under våde og tørre forhold

Takket være ActiveBraking Technology har vores SUV-dæk en bedre kontakt med vejen under bremsning, så bremselængden bliver kortere under både våde og tørre forhold.

Kraftigt vejgreb

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV-dækket er fremstillet af en unik Grip Booster-blanding, som øger dækkets klæbeevne på vejoverfladen og giver et kraftigt vejgreb.

Stabil styring ved højere hastigheder

Dette robuste, letvægtsdæk har en SUV-optimeret konstruktionsteknologi, der giver en bedre styring, stabilitet og mindre slid af slidbane samt nedsætter dækkets rullemodstand.

 

Dæk i aktion

EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/50R19 99V SUV AO
C A 71dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 2 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: