(Leveres uden fælg)

kr. 971.02 inkl. moms
kr. 971.02 inkl. moms
Anslået leveringstid - Torsdag 21 Nov. - Mandag 25 Nov.
Gratis levering
Loading...

Produkt beskrivelse

Wrangler All-Terrain Adventure

Et alsidigt dæk til kørsel i terræn med et kraftigt og slidstærkt Kevlar®-karkasselag optimeret til offroad-kørsel

  • Pålideligt vejgreb der giver bedre styreegenskaber
  • med et kraftigt og slidstærkt dæk til krævende kørsel i terræn som sikrer et
  • 37 % bedre kilometertal i forhold til gennemsnittet af konkurrentdæk**

 

Hvorfor vælge dette dæk

Kevlar®-forstærket karkasselag*

Modstår punkteringer og dækrifter, hvilket garanterer sikker kørsel i terræn.

DuraWall-teknologi

Et kraftigt dæk, der hjælper med at modstå dækrifter i sidevægsområdet.

Optimeret slidbanedesign

Jævn trykfordeling over hele kontaktfladen, hvilket giver et forbedret kilometertal.**

Forstærkede bidekanter

Bidekanterne giver en mere ensartet trykfordeling mellem dækket og vejbanen, hvilket sikrer et mere pålideligt vejgreb og en forbedret bremseevne.

Åbne skulderblokke

Hjælper med at fjerne mudder fra slidbanen, hvilket giver et forbedret vejgreb ved kørsel i terræn

 

*Kevlar® er et registeret varemærke tilhørende E.I. du Pont de Nemours and Company

 

**Ved kørsel på for- og bagakslen sammenlignet med den gennemsnitlige ydeevne af 3 konkurrentdæk i SUV/4x4-segmentet. Testet af Dekra i december 2016 på bestilling af Goodyear. Testbil Toyota Hilux 2.4- 4x4, dækstørrelse 265/65 R17 112T/S. Testcenter: Dekras testcenter (FP01B) i Frankrig. Rapport-/testref. 16CPB34-389, slidtolerance = 1,6 mm for alle riller. Forakslen, Wrangler AT/A, er 49 % bedre, og bagakslen, Wrangler AT/A, er 25 % bedre en gennemsnittet af konkurrentdæk, og er derfor i gennemsnit 37 % bedre end gennemsnittet af de testede dæk.

EU Dæklabel beskrivelse

Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure 265/65R17 112T
E E 72dB C1

Forordningen trådte i kraft pr. 1. november 2012 og omfatter dæk produceret fra 1. juli 2012. Den er baseret på tre kriterier og giver oplysninger om brændstofeffektivitet, vådgreb og støjniveauer.

Brændstofeffektiviteten sker i syv klasser: fra A (mest effektiv) – G (laveste effektivitet), hvor klasse D ikke anvendes. En forbedring fra en klasse til næste, mere effektive klasse betyder en omtrentlig besparelse på ca. 0,1 liter brændstof pr. 100 km.

Vådgreb er opdelt i klasse A (korteste bremselængde) – G (længste bremselængde), hvor klasserne D og G ikke anvendes. Forskellen i bremselængde fra den ene klasse til næste, bedre klasse er på våd vejbelægning ved en udgangshastighed på 80 km/t omkring 1 og 2 billængder (3-6 m).

 

Støjemissionen fra et dæk påvirker den samlede støj fra køretøjet og påvirker ikke kun egen kørekomfort, men også støjforureningen af miljøet. På en EU dæklabel opdeles den eksterne rullestøj i 3 kategorier, måles i decibel (dB) og sammenlignes med de europæiske støjemissionsgrænser for ekstern rullestøj fra dæk. Her gælder det: Jo færre sorte striber der er, jo lavere er den eksterne rullestøj målt i sammenligning med EU-grænseværdien.

             

 

Mere end 35 service partnere
Find monteringspartnere i nærheden: